English

مدیر گروه سیاسی شبکه افق در گفت‌وگو با خبرگزاری موج مطرح کرد؛

چگونه برنامه سیاسی بدون چالش بسازیم؟

مدیر گروه سیاسی شبکه افق گفت: علیرغم سختگیری هایی که در حوزه برنامه سازی به ویژه در بخش سیاسی عنوان می کنند با رفتار حرفه ای میتوان بدون چالش برنامه سازی کرد.

چگونه برنامه سیاسی بدون چالش بسازیم؟
به گزارش خبرگزاری موج

، برنامه تلویزیونی "به افق فلسطین" برنامه موفق سیاسی که با نگاه و نحوه بیان جدید توانست مخاطب بالایی را جذب کند و بالغ بر هفت ماه بطور مداوم هر شب برنامه روی آنتن داشته باشد اما طبق آمار با ریزش مخاطب نیز روبرو نباشد.

میهمانان و کارشناسانی با اظهار و نظرهای جذاب توانستن به جذب مخاطب این برنامه و وایرال شدن آنها در فضای مجازی بیش از پیش کمک کنند، حضور افرادی که شاید با نقد بسیاری از افراد روبرو بود اما به گفته عوامل این برنامه برای ما اینکه کارشناس حاضر شده در برنامه اصلاح طلب باشد مهم نبود بلکه مهم آرمان فلسطین بود.

اکنون علی گنجی مدیرگروه سیاسی شبکه افق در آستانه 200 قسمتی شدن برنامه افق فلسطین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری موج ، در خصوص چالش های پیش روی این برنامه، گفت: عمده چالش های به وجود آمده و برخی از صحبت هایی که حول این برنامه مطرح می شود ربطی به خود برنامه ندارد.

وی در پاسخ به اینکه گفته می شود با توجه به برخی سختگیری ها برنامه سازی به ویژه برنامه سیاسی در ایران افراد را وارد چالش بزرگی می شد که مانع ساخت اجرای طرح اولیه می شود، اظهار داشت: ساخت برنامه سیاسی در کشور چالشی ندارد بلکه لازمه آن این است که کار را به صورت تخصصی  و حرفه ای انجام دهید.

گنجی خاطرنشان کرد: وقتی افراد کار بلد نبوده، به در دیوار می زنند و حرفی که نباید بزنند را در زمان نا مناسب بزنند بدور از  زبان هنر،تخصص سیاست و تلویزیون باشد ، اهم و فی اهم را نشناسند دچار چالش می شوند.

مدیرگروه سیاسی شبکه افق گفت: تیمی که با برنامه افق فلسطین کار می کنند همه افراد حرفه‌ای هستند من خیلی از این افراد اصلا کارشان را نمی بینم و شاید برای همگان جای تعجب باشد مگر می شود شما تیم را آزاد بگذارید بله وقتی آزاد می گذاریم که متخصصین کار باشند و خودشان بدانند اکنون زمان گفتن این حرف است یا خیر مطلبی ممکن است درست گفته شود اما کی باید آن بیان شود.

وی عنوان کرد: خیلی از موضوعات سیاسی را شما باید اشراف کامل به آن داشته باشید، اول و آخر آن را بدانید، دقیق و مستند حرف بزنید بجا و به موقع حرف بزنید.

گنجی بیان کرد: عمده افرادی که دچار چالش می شوند متخصص این فضا نبوده و به کار آشنا نیستند، گاها افراد متخصص سیاسی بوده اما تلویزیون را  به درستی نمی شناسند.

مدیرگروه سیاسی شبکه افق در پاسخ به اینکه زمان اتمام برنامه به افق فلسطین چه زمانی خواهد بود،  اظهار کرد: انشا الله به زودی با نابودی اسرائیل این برنامه نیز به پایان خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه