English

امام جمعه بندر عباس:

عملیات وعده صادق تبلور هماهنگی میدان و دیپلماسی بود

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: عملیات وعده صادق نقطه اوج و تبلور هماهنگی میدان و دیپلماسی بود که باعث شد امنیت پوشالی صهیونیست‌ها فرو بریزد.

عملیات وعده صادق تبلور هماهنگی میدان و دیپلماسی بود
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار داشت: این در حالیست که در گذشته برخی ادعا می‌کردند میدان و دیپلماسی ۲ عرصه جداگانه هستند که هر یک باید کار خود را انجام دهد اما عملیات اخیر برکات انسجام و هماهنگی میدان و دیپلماسی را به همه نشان داد.

وی اضافه کرد: این بزرگترین عملیات نه تنها علیه رژیم صهیونیستی بلکه علیه استکبار جهانی بود و به همین دلیل می‌توان آن را با توجه به دستاوردهایش بی‌نظیر و تاریخ ساز دانست.

به گفته خطیب جمعه بندرعباس با وجود اطلاع قبلی، غربی‌ها و متحدان رژیم صهیونیستی در رهگیری و مقابله با قدرت ایران ناتوان ماندند که البته آنچه انجام شد فقط نمایش قدرت ایران بود و هنوز به مرحله اِعمال قدرت نرسیده است.

حجت الاسلام عبادی زاده اضافه کرد: عملیات وعده صادق در همین مقیاس نیز هزینه‌های مالی هنگفتی برای رژیم صهیونیستی و آمریکا به بار آورد.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: می‌توان عملیات وعده صادق را یک رزمایش گرم برای بررسی کارایی بخش کوچکی از سلاح‌های پایین دستی دانست تا دشمن با عیار ما در عملیات واقعی آشنا شود.

حجت الاسلام عبادی زاده اضافه کرد: این عملیات نشان داد آمریکا حتی قادر به تامین امنیت فرزند نامشروع و مهم‌ترین متحد خود نیست و وقت آن رسیده برخی کشورهای منطقه عبرت گرفته و از پیمان‌های پوشالی خارج شده و در برابر رژیم صهیونیستی یکپارچه شوند.

وی گفت:‌ این عملیات با ابتدایی ترین موشک های کشورمان صورت گرفته است و اگر نیاز باشد،‌ موشک ها و تجهیزات به میدان آورده می شود که دشمن با همه حامیانش شگفت زده خواهند شد.

عبادی زاده از این عملیات به عنوان شکوه نیروهای مسلح کشورمان یاد کرد و با تأکید بیان داشت:‌ ارتش و سپاه دو بازوی قدرتمند برای دفاع از کشورمان و سرجا نشاندن همه متجاوزانی است که حتی از ریختن خون مردم مظلوم و زنان و کودکان ابایی ندارند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین از عموم جامعه خواست تا اخبار و اطلاعات دقیق را از رسانه های معتبر و دلسوز دریافت کنند و مراقب عملیات روانی دشمنان این مرز و بوم که در میدان به شکست کشانده شده اند، باشند.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران به دستور امام راحل، آن را نشانه دوراندیشی بنیانگذار انقلاب دانست و تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه سپاه صیانت از انقلاب است و هرگاه لازم باشد و کشور با تهدید روبرو شود این نیروی مردمی حاضر خواهد بود و در حوادث و شیطنت‌ها علیه انقلاب و همچنین عرصه‌های خدمت به مردم حضور پررنگ دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه