English

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری چالوس خبر داد؛

برگزاری بیش از ۴۰ برنامه در هفته بسیج کارگری چالوس

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری شهرستان چالوس از برگزاری بیش از 40 برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج کارگری در این شهرستان خبر داد.

برگزاری بیش از ۴۰ برنامه در هفته بسیج کارگری چالوس
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سرگرد حسن وکیلی اظهار داشت: این برنامه ها در بخش های  فرهنگی،ورزشی،تبیینی توسط حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات شهرستان چالوس انجام می شود.

وی ادامه داد: این برنامه ها شامل دیدار با  خانواده شهدا، برگزاری اردوی فرهنگی ورزشی بانوان کارگری استان مازندران، همایش تجلیل از کارگران نمونه، نشست جهاد تبیین با موضوع شعار سال، همایش پیاده روی بسیجیان، نشست جهاد تبیین با محوریت شعار سال، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهدای صنعت (شهرک صنعتی مرزن آباد) می باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری شهرستان چالوس تصریح کرد: بسیج کارگری در کنار دیگر اقشار بسیج، مأموریت هایی را به صورت عمومی برعهده دارد اما وظیفه تخصصی و ذاتی بسیج کارگری، کمک به رفع موانع تولید است و این مهم وظیفه ما را در سال جاری که به فرمایش مقام معظم رهبری سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته است سنگین تر می کند.

وی اذعان داشت: برخلاف بسیاری از ایدئولوژی هایی که امروزه در جهان حاکم می باشد، دین اسلام به کارگران با چشم عطوفت و مهربانی و قدردانی می نگرد.

وی افزود: از ادارات و نهادهای شهرستان چالوس که در اجرای برنامه های پایگاه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری شهرستان چالوس نهایت همکاری را دارند تشکر می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه