English

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر چالوس خبر داد؛

اجرایی شدن اقدامات بزرگ حوزه عمرانی و تملکی مدیریت شهری دوره ششم چالوس در آینده نزدیک

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر چالوس از اجرایی شدن اقدامات بزرگ حوزه عمرانی و تملکی مدیریت شهری دوره ششم چالوس در آینده نزدیک خبر داد.

اجرایی شدن اقدامات بزرگ حوزه عمرانی و تملکی مدیریت شهری دوره ششم چالوس در آینده نزدیک
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، صابر سام دلیری در حاشیه آئین تملک و بازگشایی فاز سه اَبَر پروژه رینگ دو 45 متری در گفتگو با خبرنگار موج با قدردانی از همراهی همشهریان و مالکین واقع در طرح های عمرانی اظهار داشت: شهر چالوس در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین کارگاه های ساختمانی شهری در استان مازندران می باشد.

وی ادامه داد: تملک بیش از 230 هزار مترمربع املاک گران قیمت در عرض دو سال در مدیریت شهری ششم، اقدامی کم سابقه و شاید بی سابقه توصیف بوده است که حاصل برنامه ریزی و سیاست گذاری در شورای اسلامی شهر، تلاش و پیگیری مستمر شهردار و همکاران شهرداری، حمایت مدیران شهرستان و استانی و همراهی مالکین محترم می باشد،. 

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر چالوس با اذعان به اینکه ترافیک مشکل بزرگ شهرهای شمالی ویژه غرب مازندران که دارای خیابان و بافت های خطی با تمرکز و تردد بالا در هسته مرکزی شهر می باشد و نیاز بر این است تا ضمن تعریض معابر قدیمی، جهت احداث رینگ و خیابان های جدید با ظرفیت بالای تردد احداث شود که چندین پروژه بزرگ همچون اَبَرپروژه رینگ دوم 45 متری، خیابان ساحلی نقش بهشت(پروژه ای برای نسل های آینده)، کنار گذر سی متری کرانه رودخانه از پل آب نما تا جاده ساحلی فرج آباد، خیابان بیست متری حضرت معصومه (س) اتصال خیابان جانبازان چالوس محله به خیابان شهید منتظری( گلسرخی و نوشین محله) از اهم پروژه ها است.

وی با قدردانی از رئیس و همکاران شورای اسلامی شهر چالوس، شهردار، معاونین و همکاران شهرداری بابت اقدامات بزرگ عمرانی و تملکی در سطح شهر، افزود: از همت و مساعدتی که همشهریان و مالکین محترم بابت تملک املاک عمرانی صورت می گیرد نیز تشکر و قددانی می نمایم. 

سام دلیری با بیان اینکه در آینده نوید بخش اقدامات بزرگی در مدیریت شهری دوره ششم چالوس خواهیم بود، گفت: این نوید را به شهروندان خواهیم داد که اقدامات عمرانی و تملکی تا پایان مدیریت شهری دوره ششم چالوس با همین سرعت صورت گیرد.

وی تصریح کرد: کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر در اجرای فعالیت های عمرانی شهرداری در سطح شهر برنامه ریزی های مختلفی انجام داده که با در نظر گرفتن توسعه شهری چالوس اجرایی می شود.

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر چالوس بیان داشت: تمام تلاش دوره ششم مدیریت شهری بر این موضوع بوده و هست که باید مسیر توسعه عمرانی شهر چالوس هموارتر از هر دوره ای پیش رود تا بتوانیم آینده ای درخشان برای چالوس داشته باشیم.

وی عنوان داشت: از همه اعضای دوره های مختلف شورای اسلامی شهر که گام های مثبت عمرانی در حد توان خود برای این شهر برداشتند، قدردانی کرده و همچنین از همه همکاران حاضرم در شورای اسلامی شهر چالوس که تمام دغدغه آنان توسعه همه جانبه شهر چالوس است، نیز تشکر می کنم.

سام دلیری در ادامه اذعان داشت: خوشبختانه با تعامل و ارتباط خوبی که بین اعضای شورای شهر و شهردار چالوس برقرار است و از طرفی شهروندان خوب چالوس نیز نهایت همراهی و مشارکت را با مدیریت شهری دارند مطمئنم اتفاق های خوبی برای شهر چالوس رقم می خورد.

وی در پایان گفت: ساختمان جدید شهرداری نیز یکی از اتفاقات ماندگار و خوب در دوره جدید مدیریت شهری بوده که کمتر شهرداری در کشور در سالهای گذشته توانسته چنین اتفاق بزرگی را رقم بزند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه