English

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی:

سایت‌های هسته‌ای ایران در سلامت و امنیت کامل قرار دارند

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است.

 سایت‌های هسته‌ای ایران در سلامت و امنیت کامل قرار دارند
به گزارش خبرگزاری موج

، در پی گزارش‌ها از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز جمعه در بیانیه‌ای تأیید کرد که هیچ آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است.

در این بیانیه آمده است: « آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تأیید می‌کند هیچ خسارتی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است. مدیرکل، رافائل گروسی همچنان خواستار خویشتنداری حداکثری از همه است و تأکید می‌کند که تأسیسات هسته‌ای هرگز نباید در درگیری‌های نظامی هدف قرار گیرند. آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، اوضاع را از نزدیک رصد می‌کند.»

ساعاتی پیش برخی منابع غربی و صهیونیستی در پی گزارش‌هایی از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان مدعی حمله موشکی اسرائیل شده بودند. علیرغم شایعات هیچ گزارشی مبنی بر اینکه انفجار بزرگی در اصفهان رخ داده یا موشکی اصابت کرده باشد، وجود ندارد.

براساس گفته این منابع، با توجه به سطح بالای حساسیت، پدافند، شلیک‌هایی را اطراف پایگاه هوایی اصفهان انجام داده، اما تا این لحظه صرفاً احتمال موضوع ریزپرنده مطرح است، اگرچه این موضوع نیز هنوز قطعی نشده است.

همچنین منابع موثق تاکید می‌کنند که تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل بوده و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه