English

خبرگزاری موج گزارش می‌دهد:

۳ پیام حمله بزرگ ایران به اراضی اشغالی

«حمله اخیر ایران به اراضی اشغالی، دست برتر تهران در برخورد با جنایتکاران صهیونیست را به عینه نشان داد. جریان‌های سیاسی و رسانه‌ای رژیم اشغالگر قدس و متحدان بین‌المللی آن‌ها، در روزهای گذشته به انحا مختلف سعی داشتند ایران را کشوری ضعیف و آسیب‌پذیر که توانایی حراست از منافع ملی خود را ندارد، معرفی کنند.»

 ۳ پیام حمله بزرگ ایران به اراضی اشغالی

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری موج، مدت زمان زیادی از حمله گسترده پهپادی و موشکی کشورمان به اراضی اشغالی نمی‌گذرد؛ اقدامی که با هدفِ انتقام‌جویی از حرکت تروریستی رژیم اشغالگر قدس در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق و به شهادت رساندنِ شماری از فرماندهان و مستشاران نظامی ایرانی صورت گرفته است. این رویداد، با بازتاب‌های گسترده منطقه‌ای و بین‌المللی روبه‌رو شده است.

در این راستا، تصاویر اصابت موشک و پهپادهای ایرانی به اهداف مختلف در عمق اراضی اشغالی، حتی دشمنان و مخالفان ایران را واداشته تا به تمجید از توان و قدرت نظامی کشورمان بپردازند. گزارش‌های مختلف حاکی از هدف قرارگرفتن پایگاه هوایی رامون و شمار دیگری از پایگاه‌های نظامی راهبردی صهیونیستی در مناطق مختلف اراضی اشغالی هستند. البته حملات موشکی و پهپادی گسترده کشورمان به اراضی اشغالی، موجی از خوشحالی را در میان ملت‌های منطقه و  دیگر ملت‌های آزادیخواه جهان نیز به راه انداخته است.

با این همه، حمله اخیر ایران به اراضی اشغالی، حامل حداقل 3 پیام عمده و محوری است؛

اولا این حمله دست برتر ایران در برخورد با جنایتکاران صهیونیست را به عینه نشان داد. جریان‌های سیاسی و رسانه‌ای رژیم اشغالگر قدس و متحدان بین‌المللی آن‌ها، در روزهای گذشته به انحا مختلف سعی داشتند ایران را کشوری ضعیف و آسیب‌پذیر که توانایی حراست از منافع ملی خود را ندارد، معرفی کنند. در این رابطه، مقام‌های ارشد اسرائیلی نیز در فضایی که رژیم تحت امرشان به انجام اقدام جنایتکارانه علیه ایران پرداخته بود، با وقاحت تمام رجزخوانی می‌کردند و به زعم خود سعی در ضعیف نشان دادن ایران داشتند.

با این حال، حمله مستقیم ایران به اراضی اشغالی و اصابت دقیق موشک و پهپادهای ایرانی به برخی اهداف، سیلی بزرگی به رژیم اشغالگر قدس را به ذهن متبادر می‌کند که صهیونیست ها همچنان گیجِ آن هستند.

دوم اینکه در بحبوحه حمله اخیر ایران به اراضی اشغالی، بار دیگر ماهیت منافق و ریاکار سازمان‌های بین‌المللی و دولت‌های غربی و همچنین رسانه‌های به اصلاح آزاد جهان غرب آشکار شد. در این راستا، مقام‌های غربی که حتی حمله تروریستی رژیم اشغالگر قدس به کنسولگری کشورمان در دمشق را محکوم نکردند، در موضع‌گیری‌های هماهنگی، اقدام به محکوم کردن پاسخ مشروع و تلافی‌جویانه ایران علیه اقدام تروریستی مذکور کرده و ایران را به مثابه مسبب بی‌ثباتی در منطقه خاورمیانه معرفی کردند.

جریان‌های رسانه‌ای متحد غرب و صهیونیست‌ها نیز روایت‌های یکسره یک‌طرفه‌ای را از حمله ایران به اراضی اشغالی ارائه کردند و انتشار ویدئوهای مختلف از اصابت موشک و پهپادهای ایرانی به اهداف خود، در نهایت آن‌ها را نیز واداشت به خسارات سنگین عملیات انتقام‌جویانه ایران اشاره کرده و تصاویر آن را پوشش دهند.

و در نهایت سوم اینکه عملیات اخیر ایران علیه اشغالگران صهیونیست، اگرچه توسط نیروهای کشورمان انجام شد با این حال، خشنودی گسترده آزادگان جهان را به‌دنبال داشت. ایران تنها کشوری در جهان بود که در بحبوحه نسل‌کشی و خونریزی گسترده صهیونیست‌ها در نوار غزه، به حمایت عملی از مردم فلسطین برخاست و البته با شجاعت تمام و دور از هرگونه عافیت‌طلبی، سیلی محکمی  به صهیونیست‌ها زد. معادله‌ای که محبوبیت منطقه‌ای و بین‌المللی ایران را نیز به نحو قابل‌توجهی افزایش داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه