English

خرید شلوار جین مام استایل

در این محتوا درباره خرید شلوار جین مام استایل، مانتو بلند شیک و همچنین مانتو مجلسی زنانه توضیح دادیم برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

خرید شلوار جین مام استایل
به گزارش خبرگزاری موج

، شلوارهای مام استایل امروزه بیشتر از هر زمان دیگری مورد توجه افراد جامعه هستند. مام استایل‌‌ها هم در استایل مردانه و هم زنانه بسیار جذاب و زیبا جلوه می‌کنند؛ به همین دلیل انتخاب بسیاری از افراد با استایل شیک هستند. هرچند شلوار جین مام استایل یک انتخاب خوب برای داشتن استایلی زیباست

اما لازم است تا در خرید آن نکاتی را بدانید. در این مطلب قصد داریم راجع‌به خرید شلوار جین مام استایل بیشتر صحبت کنیم. با دانستن این نکات می‌توانید خریدی متناسب با نیاز خود داشته باشید و استایل زیبایی برای خود بسازید.

جین مام استایل

 

مروری بر سبک طراحی شلوار مام استایل

اگر به مدل این شلوار دقت کنید، متوجه می‌شوید که این شلوار خیلی چسبان و تنگ نیست. معمولا فاق شلوار بلند است و قسمت پشتی شلوار به‌طور کامل باسن را می‌پوشاند. با این ترفند، باسن بزرگتر از حد معمول نشان داده می‌شود. پاچه‌‌های شلوار از بالا تا پایین کمی گشاد طراحی شده‌اند تا فرد در هنگام پوشیدن شلوار احساس راحتی داشته باشد، البته مچ شلوار نسبت به قسمت‌‌های دیگر آن کمی تنگ‌تر است.

آیا شلوار مام استایل برای همه اندام‌‌ها مناسب است؟

اگر نگران تناسب فرم بدن خود با مدل مام استایل هستید، باید بگوییم که این مدل شلوار برای هر نوع اندامی مناسب است، بنابراین می‌توانید خرید شلوار جین مام استایل را با خیال راحت انجام دهد. شلوار مام استایل حالت مخروطی‌مانند دارد، به همین دلیل هم برای افراد با اندام درشت و هم افراد لاغر مناسب است. این مدل شلوار افراد چاق را لاغر‌تر نشان می‌دهد، از طرفی خیلی بدن‌نما نبوده و پاهای افراد لاغر را خیلی باریک جلوه نمی‌دهد.

 

مام فیت

 

شلوار مام استایل با مام فیت چه تفاوتی دارد؟

یکی دیگر از سؤالات مهم هنگام خرید انواع شلوار مام، تفاوت بین مام استایل و مام فیت است. شلوارهای مام فیت و مام استایل هر دو در قسمت باسن و ران کمی گشاد بوده و در قسمت مچ و ساق پا تنگ‌تر هستند اما تفاوت مهم بین این دو این است که شلوارهای مام استایل معمولا حالت آزادتری نسبت به مام فیت دارند. هنگام خرید شلوار جین مام استایل باید به این نکته توجه داشته باشید و خرید را متناسب با نیاز خود انجام دهید. اگر به‌دنبال شلواری گشاد هستید، انتخاب مام استایل را پیشنهاد می‌کنیم. تفاوت عمده دیگر مربوط به ضخامت پارچه آن‌‌ها است. معمولا برای دوخت شلوارهای مام استایل از پارچه ضخیم‌تری استفاده می‌شود؛ اما شلوار مام فیت معمولا از پارچه‌‌های جینی با ضخامت کمتر دوخته می‌شود.

قیمت شلوار مام استایل

برای خرید شلوار جین باید به قیمت آن توجه داشته باشید. عده‌ای گمان می‌کنند که قیمت بالای شلوار نشان‌دهنده کیفیت برتر آن است؛ این درحالی است که گاهی با شلوارهایی بی‌کیفیت اما با قیمتی گزاف مواجه می‌شوند. قیمت شلوار مام استایل به کیفیت پارچه آن وابسته است. درصورتی‌که از پارچه مرغوبی برای دوخت شلوار استفاده شود، قیمت آن کمی بالاتر خواهد بود؛ البته ماندگاری شلوار هم در این حالت بیشتر است. نکته مهم دیگر درباره خرید شلوار جین مام استایل، سایز شلوار است. هرچه سایز شلوار بزرگ‌تر باشد، از پارچه بیشتری هم برای دوخت آن استفاده شده و بنابراین قیمت بیشتری دارد. برای خرید مستقیم و بدون واسطه شلوار جین می‌توانید به فروشگاه اینترنتی الوان مارکت مراجعه کنید. در این فروشگاه انواع شلوار جین، البسه بانوان، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن و... با قیمتی مقرون‌به‌صرفه به مشتریان عرضه می‌شود.

مروری بر مدل‌‌های مختلف شلوار جین مام استایل

تولیدکنندگان معمولا مدل‌‌های مختلفی از هر نوع شلوار جین را به بازار عرضه می‌کنند تا بتوانند مشتریان با سلیقه‌‌های متفاوت را جذب کنند. این مسئله درباره شلوار جین مام استایل هم صدق می‌کند. در بازار می‌توانید انواع شلوار جین مام استایل را در طرح و رنگ‌‌های مختلفی مشاهده کنید. هنگام خرید شلوار جین مام استایل با مدل‌‌های گوناگونی نظیر مدل زاپ‌دار، سرزانو روشن، سرزانو تیره، کمرکش و... مواجه خواهید شد. علاوه‌بر تنوع مدل، تنوع رنگ هم در این محصول بسیار بالاست. رنگ ذغالی، آبی روشن، سرمه‌ای، مشکی و طوسی ازجمله رنگ‌های پرطرفدار شلوار جین مام استایل هستند.

تیپ کژوال با شلوار مام استایل

برای حضور در کافه، استفاده روزمره، تالارهای هنری و... می‌توانید یک استایل کژوال شیک با شلوار مام استایل داشته باشید. برای آقایان می‌توان شلوار مام را با یک تیشرت زیبا ست کرد. برای بانوان هم پوشیدن انواع مانتو کتان و کراپ کت با شلوار مام، جذاب خواهد بود. استفاده از کفش‌‌های اسپرت می‌تواند استایل شما را کامل کند. اگر قصد دارید در روزهای سرد استایل کژوال داشته باشید، باید شلوار را با کاپشن یا پافر ست کنید.

شلوار مام استایل و تیپ رسمی

با خرید شلوار جین مام استایل می‌توانید یک تیپ رسمی زیبا هم داشته باشید. برای داشتن تیپ رسمی باید آیتم‌‌های استایل خود را رسمی‌تر انتخاب کنید. برای مثال ترکیب کت، شلوار مام استایل و کفش پاشنه بلند می‌تواند برای شما یک استایل رسمی زیبا بسازد. برای روزهای سردتر هم می‌توانید هودی یا سویشرت را با شلوار مام بپوشید و روی آن از کت پشم، پالتو یا بارانی استفاده کنید. برای خرید بهترین شلوار جین می‌توانید به مجموعه الوان مارکت مراجعه کنید. در این وب‌سایت انواع مانتو مجلسی زنانه، مانتو بلند شیک، عطر و ادکلن، شال و روسری، پیراهن، عینک ‌دودی، کفش و کتانی و... به‌فروش می‌رسد. در این وب‌سایت محصولات بدون واسطه برای مشتریان عرضه می‌شود، به همین دلیل دارای قیمتی بسیار مناسب‌تر نسبت به سایر فروشگاه‌‌ها هستند. علاوه‌براین، تخفیفات متعددی هم روی انواع کالاها اعمال می‌شود تا خرید برای مشتریان آسان‌تر شود.

جین

 

 

کلام آخر

خرید شلوار جین مام استایل امروزه بیشتر از هر زمان دیگری دربین افراد پرطرفدار است. این مدل شلوار سبک طراحی خاصی دارد؛ به همین دلیل برای اندام‌هایی با فرم‌‌های مختلف می‌تواند مناسب باشد. در این مطلب راجع‌به خرید شلوار مام استایل صحبت کردیم.

برای خرید انواع شلوار جین، مانتو بلند شیک، مانتو مجلسی زنانه، انواع عطر و ادکلن، لوازم آرایشی ‌و بهداشتی و... با قیمتی مقرون‌به‌صرفه می‌توانید به مجموعه الوان مارکت مراجعه کنید. از آن‌جایی‌که مجموعه الوان مارکت به‌شکل مستقیم با تولیدی‌‌ها در ارتباط است، تمامی محصولات مذکور را با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می‌کند. درواقع با حذف واسطه‌ها محصولات با قیمت مناسب‌تری به دست مشتریان می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه