English

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی کشور خبر داد؛

حفاری ۱۰ حلقه چاه آب برای تامین آب شرب سیستان و بلوچستان

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی کشور گفت:در نزدیکی شهر سوخته در سیستان و بلوچستان حفاری ۱۰ حلقه چاه آب در عمق ۱۰۰۰ متری در قالب تعهدات مسئولیت اجتماعی در دستور قرار دادیم.

حفاری ۱۰ حلقه چاه آب برای تامین آب شرب سیستان و بلوچستان
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

، مهدی حیدری ، مدیر عامل شرکت  نفت مناطق مرکزی کشور، در نشست خبری حاشیه ای بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش اظهار کرد:با تولید 7 میلیون مترمکعب گاز از خانلیران نقش کلیدی برای تامین گاز استان های   خراسان، مازنداران، گلستان و سمنان را دارد.

وی گفت: میادین غرب در ۶۰۰ کیلومتری عراق در کنار تولید نفت ، توسعه گاز نیز دارند که تنگه بیجار یکی از این میادین با تولید ۷ میلیون متر مکعب در روز غرب کشور را تغذیه می کند.

حیدری با بیان اینکه شرکت زاگرس جنوبی در استان فارس ۱۶۰ میلیون متر مکعب در روز تولید گاز دارد، گفت: این گاز تولیدی به استان‌های فارس، هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بخیر احمد و چهار محال بختیاری ارسال می شود.

وی بیان داشت: در نزدیکی شهر سوخته در سیستان و بلوچستان حفاری ۱۰ حلقه چاه آب در عمق ۱۰۰۰ متری در قالب عمل به تعهدات مسئولیت اجتماعی در دستور کار است، تاکنون ۳ حلقه چاه حفاری شده با تکمیل این حفاری ها شهرستان زابل با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت تحت پوشش تامین آب قرار خواهند گرفت.

مدیر عامل شرکت  نفت مناطق مرکزی کشور اضافه کرد: به دلیل ناترازی گاز و تخلیه نسبی مخازن روی ذخیره سازی تمرکز کردیم که بر این اساس مخزن سراجه قم مرکزی برای پشتیبانی تأمین گاز پایتخت و شمال و مرکزی شد.

وی ادامه داد: غرب کشور هاب تولید نفت شرکت نفت مرکزی است و با مجموع تولید IPC و به اضافه تکلیفی، در مجموع ۲۵۰ هزار بشکه تولید نفت داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه