English

فروش اوراق سپرده سرمایه گذاری:

اوراق سپرده بخرید تا ارزش دارایی شما حفظ شود

اوراق سپرده یکی از شیوه های تامین مالی برای دولت و سرمایه گذاری برای مردم با حفظ ارزش دارایی است که توسط دولتها انجام می شود و سرمایه گذاران می توانند برای صیانت از دارایی خود و دریافت سود نسبت به خرید اوراق از بانک های عامل اقدام کنند.

اوراق سپرده بخرید تا ارزش دارایی شما حفظ شود
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

، بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل در نیمه دوم سال جاری اقدام به فروش سپرده سرمایه گذاری کرده است.

با توجه به اینکه نرخ رشد تورم در کشور افزایشی است؛ بدون تردید خرید اوراق سپرده گذاری از یک سو می تواند یکی از بهترین راهکارها برای حفظ ارزش دارایی مردم باشد و از سوی دیگر این امر می تواند شرایط تامین مالی برای دولت جهت مصرف در تکمیل و یا احداث پروژه های عمرانی جدید باشد.

استفاده از شیوه فروش اوراق سپرده سرمایه گذاری به واقع علاوه بر تامین منافع خریدار گامی در راستای صیانت از فرصت های شغلی موجود و ایجاد مشاغل جدید محسوب می شود.

به منظور تامین سرمایه مورد نیاز برای بخش تولید فروش اوراق سپرده سرمایه گذاری از سوی بانک کشاورزی از تاریخ 25 آذر ماه آغاز شده است.البته متقاضیان برای خرید اوراق تا روز پایانی امسال (29 اسفند) فرصت دارند تا برای خرید اوراق سپرده سرمایه گذاری به شعب بانک کشاورزی در سراسر کشورمراجعه کنند.

یکی از مزایای خرید اوراق گواهی سپرده ویژه عام علاوه بر سود 21.5 درصدی این است که سپرده و سود حاصل از سپرده گذاری برای خریداران اوراق این است که معاف از مالیات هستند.

گفتنی است؛ فروش اوراق گواهی سپرده در شعب بانک کشاورزی برمبنای مجوز بانک مرکزی برای پاسخگویی به نیاز مشتریان حقیقی و حقوقی انجام می شود.

نکته ای که خریداران اوراق سپرده باید بخاطر داشته باشند؛ این است که اگر بخواهند زودتر از موعد سررسید نسبت به فروش اوراق اقدام کنند سود آنها سالانه 5 درصد خواهد بود و سود 21.5 درصدی به سپرده گذارانی تعلق می گیرد که تا پیش از موعد سررسید نسبت به فروش اوراق گواهی سپرده اقدام نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه