English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

«چابک» تبادل مالی شما را تسهیل می کند

بانک کشاورزی در راستای تسهیل خدمات رسانی به مشتریان چک الکترونیکی صادر می کند.

«چابک» تبادل مالی شما را تسهیل می کند
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

، در عصری که خدمات رسانی با کیفیت، امن و آسان مهمترین راهکار برای حفظ سهم هر بنگاه اقتصادی، شرکت و ... است عمده فعالان بازار تلاش می کنند تا خدمات خود را در بستر اینترنت به متقاضیان ارائه کنند.

بدون تردید بانک ها نیز به عنوان یک بنگاه اقتصادی باید برای صیانت از سهم خود در بازاری پر رقابت بتوانند آن بخش از خدماتی که قابلیت ارائه در بستر الکترونیکی امن دارد را غیرحضوری کنند تا بتوانند مشتریان خود را وفادار کرده و نگه دارند.

بانکداری الکترونیک یکی از راهکارهای خدمت رسانی آسان به مشتریان از سوی بانک ها است به همین دلیل بانک ها تلاش دارند تا بتوانند دامنه خدمات غیرحضوری خود را نسبت به گذشته بیشتر کنند و بدین ترتیب سهم بازار بیشتری را به خود اختصاص دهند.

بانک کشاورزی به عنوان یک بانک تخصصی در سالهای اخیر تلاش کرده است تا بتواند خدمات گسترده تری را با شیوه ای آسانتر به مشتریان ارائه کند؛ یکی از این شیوه ها صدور چک الکترونیکی«چابک» است که به تازگی از این خدمت جدید رونمایی شده است.

 مشتریان بانک کشاورزی با استفاده از خدمت چک الکترونیکی «چابک» می توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی و یا ضرورت همراه داشتن دسته چک کاغذی و البته بدون نیازمراجعه به شعبه نسبت صدور چک الکترونیکی اقدام کنند.

هر چند در دنیای دیجیتال دریافت خدمات تسریع و تسهیل شده است اما بدون تردید این امکان وجود دارد تا برخی افراد نسبت به افشای اطلاعات شخصی و مالی خود نگرانی هایی داشته باشند اما بانک کشاورزی تلاش کرده است تا بستری امن برای استفاده از خدمت صدور چک الکترونیکی(چابک) را برای مشتریان خود فراهم آورد.

از مهمترین ویژگی های «چابک» این است که دارای امنیت بالا، عدم امکان سوء استفاده، سرقت، مفقودی،امکان دریافت هم‌زمان چک کاغذی و چک امن دیجیتال و… است.

طبق تدابیر اتخاذ شده از سوی بانک کشاورزی برای مشتریان و متقاضیان چک الکترونیکی«چابک» که دسته چک کاغذی دارند، این امکان وجود دارد که از طریق بستر اینترنت بانک کشاورزی با رعایت 80 درصد تعیین شده در قانون چک نسبت به صدور دسته چک دیجیتال اقدام نمایند.

گفتنی است؛ افرادی که دسته چک الکترونیکی دارند می توانند نسبت به انتقال، ابطال، استعلام و کارسازی «چابک» در اینترنت بانک کشاورزی اقدام کنند.

با توجه به اینکه بانک کشاورزی همواره به دنبال تسهیل شرایط خدمت رسانی به مشتریان است بنادارد در آینده ای نه چندان دور امکان استفاده از خدمات صدور چک الکترونیک را در موبایل بانک نیز برای مشتریان فراهم نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه