English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

تجربه لذت برنده شدن با بانک کشاورزی

برنده شدن آن هم نقدی و به ازای پولی که قرار است به خدا قرض داده شود، بسیار دلچسب و شیرین است.

تجربه لذت برنده شدن با بانک کشاورزی
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

، در آیات و روایات مومنان را به قرض دادن توصیه های فراوان شده است تا جایی که پیامبر اکرم (ص) می فرماید:کسی که به برادر مومنش قرض دهد به ازای هر درهم ثوابی به وزن کوه احد و کوه طورسینا نوشته می شود.

بانک کشاورزی نیز برای نیکوکاران این فرصتی را فراهم کرده تا افرادی که چشم داشتی به اموال دنیا ندارند بتوانند بدون چشم داشت در راه رضای خدا پول به برادر مومن خود قرض دهند.

بانک کشاورزی بنا دارد علاوه بر اجر اخروی قرض دادن به افرادی که صاحب حساب قرض الحسنه هستند جوایزی اهدا کند.با توجه به اینکه تمام افراد دارای حساب قرض الحسنه مشمول این قرعه کشی پرداخت جوایز می شوند، صاحبان حساب هایی که حضوری و غیرحضوری به تازگی افتتاح شده اند نیز مشمول این طرح می شوند.

البته مبلغی که صاحبان حساب برای افتتاح حساب پرداخت می کنند مهم نیست.شما با 50 هزار تومان می توانید علاوه بر شرکت در قرعه کشی از ثواب اخروی قرض دادن به هم نوع خود نیز بهره مند شود ولی لازم است حداقل موجودی حساب به مدت سه ماه یا 90 روز متوالی همان رقم حداقلی باشد.

گفتنی است؛ در قرعه کشی این دوره حساب قرض الحسنه بانک کشاورزی هزار جایزه 250 میلیون تومانی، هزار جایزه 80 میلیون تومانی، هزار جایزه 20 میلیون تومانی ، 500 جایزه 15 میلیون تومانی به علاوه هزاران جایزه نقدی دیگر به صاحبان حساب قرض الحسنه اهداء می شود.

شاید عده ای که سرمایه حداقلی دارند به امید برنده شدن در این دوره از قرعه کشی برنده شوند تا به آرزوهای کوچک و بزرگ خود جامعه عمل بپوشانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه