English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

«احسان» وامی بدون سود

تامین منابع مالی با توجه به شرایط اقتصادی و کاهش درآمدها به نسبت هزینه یکی از چالش های عمومی مردم است به همین دلیل تقاضا برای دریافت انواع وام خرد در جامعه افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

«احسان» وامی بدون سود
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

،  در حال حاضر مراجعه مردم به بانکها جهت دریافت تسهیلات خرد در مقایسه با سالهای گذشته افزایش قابل توجهی یافته است تا با استفاده از منابع تسهیلاتی به بخشی از نیازهای عمومی و یا گاها نیازهای ابتدایی آنها پاسخ داده شود.

نیاز به دریافت وام در جامعه رو به افزایش است اما نکته قابل تامل این است که دریافت کارمزدهای بالا و جریمه های دیرکرد و داشتن ضامنی که کارمند رسمی باشد و ... این امکان را برای همگان جهت دریافت وام مهیا نکند.

بدون تردید محاسبه نرخ سود واقعی ای که به تسهیلات بانکی تعلق میگیرد یکی از عواملی است که مردم را نسبت به دریافت وام بانکی دلسرد می کند.به عنوان مثال دریافت کننده تسهیلات 100 میلیون تومانی باید علاوه بر مسدودی ظرف 36 ماه رقمی بیش از 135 میلیون تومان به بانک بازپرداخت کند.همین حساب و کتاب سرانگشتی شاید دریافت وام خرد را برای نیازمندان به استفاده از این تسهیلات چندان جذاب نکند.

بانک کشاورزی برغم شرایط سخت دریافت و پرداخت وام اقدام به پرداخت وام احسان با کارمزد صفر و یا 4 درصد کرده است.دارندگان سپرده احسان می توانند پس از گذشت حداقل یک ماه از زمان سپرده گذاری، می توانند ازتسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد و یا با کارمزد 4 درصد استفاده کنند.شما برای افتتاح حساب قرض الحسنه احسان باید حداقل صد هزار تومان جهت افتتاح حسابه داشته باشید.

گفتنی است؛ دارندگان این نوع حساب امکان واگذاری امتیاز سپرده گذاری توسط اشخاص حقیقی به خانواده و دیگر افراد و توسط اشخاص حقوقی به پرسنل خود،امکان دریافت تسهیلات تا دو برابر میانگین حساب، امکان دریافت تسهیلات تا سقف 3 میلیارد ریال، امکان بازپرداخت 12 تا 36 ماهه اقساط، عدم نیاز به مسدود کردن وجه در حساب را دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه