English

رئیس کل بانک مرکزی در گفت و گو با خبرگزاری موج؛

رمز ارز نباید موجب خروج سرمایه از کشور شود

رئیس بانک مرکزی با اشاره به تنظیم یک سری مقررات در حوزه رمز ارز گفت: این مقررات تنظیم شده را در دولت مطرح خواهیم کرد چون رمز ارز نباید موجب خروج سرمایه از کشور شود.

رمز ارز نباید موجب خروج سرمایه از کشور شود

محمدرضا فرزین در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج با بیان اینکه دیگر خبری از نگرانی رمز ارز نیست، اظهار کرد: تاجران و بازرگانان باید انتظار را با سیاست های تثبیت تعدیل کنند چون ما بر اساس این سیاست‌ها پیش خواهم رفت.

وی درمورد برنامه های بانک مرکزی درمورد رمز ارز گفت: اخیرا به رمز ارزها انتقاداتی شده که برآنیم تا در جلسه ای حرف‌های منتقدان را بشنویم.

رئیس بانک مرکزی خاطرنشان کرد: در دنیا اجازه داده می‌شود تا رمز ارز در تولید و صادرات استفاده شود که ما هم اجازه تولید و صادرات را دادیم اما این نکته قابل ذکر است که در دنیا با ابزار مالیاتی سعی می کنند مبادله رمز ارز را در داخل کشور کاهش دهند و تا سقف ۴۰درصد مالیات برای آن در نظر گرفته اند‌.

فرزین به تنظیم یک سری مقررات در حوزه رمز ارز اشاره کرد و گفت: این مقررات تنظیم شده را در دولت مطرح خواهیم کرد. باید در حوزه رمز ارز مقرراتی داشته باشیم تا مانع از خروج سرمایه از کشور شویم که ممکن است در برخی از صرافی‌ها روی دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه