English

نماینده ولی فقیه در سپاه:

آمریکا و اسرائیل در جنگ غزه به معنای واقعی شکست خوردند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اسرائیل جنایتکار و استکبار جهانی در جنگ غزه به معنای واقعی از زنان و کودکان فلسطینی شکست خورد.

آمریکا و اسرائیل در جنگ غزه به معنای واقعی شکست خوردند
به گزارش خبرگزاری موج

، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز شنبه در دومین‌ کنگره ملی شهدا و یادواره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران در مصلای آیت الله جباری(ره) بهشهر اظهار کرد: امام صادق(ع) رئیس حوزه های علمیه در تاریخ است.

وی افزود: شهید فقط زنده نیست، بلکه زنده کننده است و قرآن هشدار داد که شهید را مرده مپندارید و مرده نگویید.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه شهدا تکریم شده خداوند هستند، یادآور شد: ما آمدیم تا کسب حیات کنیم و پرورش یابیم.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی گفت: زنده کردن انسانها از کارکردهای دین است، دین حیات می آورد و شهید حیات دین را تضمین می کند.

وی افزود: شهید هدیه خداوند را دریافت کرده و کسی متنعم می شود که شهادت گونه زندگی کند و شایستگی داشته باشد.

وی ادامه داد: ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید این استان جلوه کربلایی داشتند و امیدواریم که امروز ۴۰۰ شهید روحانی مازندران بخواهند که ما متنعم از نعمت شهادت شویم.

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: همه امامان در جهاد بودند و جهادشان متناسب با زمانه و نوع دشمنی متفاوت بود و در زندگی ۶۵ ساله امام صادق(ع) با ۱۰ خلیفه بنی امیه همراه بود و دارای تشکیلاتی عظیم بود.

وی با بیان اینکه جهاد تعلیم و تربیت امام صادق(ع) مثال زدنی بود، اظهار کرد: امام صادق(ع) بنیان گذار جهاد تعلیم و تربیت شد و امروز به این جهاد بیش از هر زمان نیاز داریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: باید قلب و فکر فرزندان‌مان را مصون کنیم و امروز روز این جهاد است و در عرصه های دیگر دشمن غلطی نمی کند.

وی افزود: دیدید که رژیم غاصب می خواست انتقام شکست طوفان الاقصی را بگیرد و حدود هفت ماه تمام جبهه غرب، آمریکا و اروپا از زن و بچه های غزه شکست خوردند.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی خاطرنشان کرد: با وجود نیروهای مسلح، رهبر شجاع، بصیر، حکیم، مسلط و فرمانده الهی که تمام فرماندهان امامت و رهبری را معجزه الهی می دانند، صفحه جدیدی در تاریخ رقم زده شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: عرصه نظامی دشمن غلطی نمی کند و در عرصه اقتصادی با همکاری و همفکری دولت و مجلس شاهد شکوفایی خواهیم بود.

وی افزود: امروز حوزه ها باید با روحیه جهادی وارد شوند و نگذارند ارزش ها و الگوها تغییر کند.

به گفته حاجی صادقی، حوزه های علمیه با هوشیاری و بصیرت در میدان بیان و روشنگری و عمل و تبیین وارد کار باشد و با زبان و خون خود به میدان آیند و از انقلاب و اسلام دفاع کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه